Hello Élet!

Hello Élet!

Rólam

2017. december 28. - lisett

ÜDVÖZÖLLEK A BLOGON!

image1_3.jpeg

Tabáni Erzsébet, Erzsó vagyok, a HELLO ÉLET! blog szerzője.

Elsősorban anyuka vagyok, mely szerep kihozta belőlem igazi önvalómat. Az írás mindig is foglalkoztatott, de igazán közel hozzá kislányom születése után kerültem. Naplót kezdtem vezetni cseperedéséről és a legfontosabb életeseményekről. Onnantól kezdve azonban, hogy a kislányom elkezdett beszélni, számomra kinyílt a világ. Az írás szinte mindennapossá vált. Gyerekszáj megnyilvánulásai annyi megható és humoros élményeket adtak, hogy úgy éreztem ezeket meg kell örökítenem, illetve később másokkal is szívesen megosztottam. Elindítottam blogomat Emma mindennapjai címmel, amely kislányom nem mindennapi történeteiről, illetve gyermeknevelési tapasztalataimról szól. Természetesen a sok-sok hallott, olvasott mese hatására szépen lassan kezdetét vette a meseírás is. A mese világa számomra egy varázslatos világ.

Szeretek írni, legjobban a hétköznapi történetek ragadnak magukkal. Gyakran elegendők az otthonomban, az utcán, a közlekedési eszközökön, az óvodában, iskolában, tehát a való életben megtapasztaltak ahhoz, hogy ihletet adjanak egy-egy új mű megszületéséhez.

Erről szól ez a blog is. Szárnypróbálgatások a versek, novellák, mesék területén, mellyel bepillantást engedek  az általam tapasztalt világba.

Szeretek rajzolni, és ha tehetem verseimet, meséimet magam illusztrálom.

Eddig két meseantológiában jelentek meg alkotásaim, továbbá egy hangoskönyv kiadványban is helyet kaptam.

A hópihe álma c. mesém – Mesélő, Garbo Kiadó, 2016

Sárkánybajra orvosság c. mesém – Mesém 9, Ráth Lépcső Tudásközpont, 2016

Utóbbi mese és a hozzá kapcsolódó illusztráció megtekinthető az alábbi oldalon: http://mesem.hu/2016/04/19/reider-tabani-erzsebet-sarkanybajra-orvossag/

Az igazi bohócdoktor c. mesém, hangoskönyv kiadvány - Irodalmi Rádió – Ünnepi csend, 2016

A mese megtekinthető és az mp3 hanganyag meghallgatható az alábbi linken:

http://irodalmiradio.hu/wp/index.php/2016/12/02/az-igazi-bohocdoktor/

 

Az elmúlt években több irodalmi pályázaton indultam, amelyeken sikeresen szerepeltem:

Irodalmi Rádió – Út a boldogsághoz c. pályázatán próza kategóriában III. helyezést értem el.

A Fővárosi Állat- és Növénykert és a Kacaj Panka Mesetár Társaság közös Engedd élni! pályázatán a zsűri különdíjában részesültem. A beküldött mesém és a hozzá kapcsolódó illusztrációm az alábbi oldalon tekinthető meg:

http://kacajpankamesetara.blogspot.hu/2017/06/reider-tabani-erzsebet-pillangok-elso.html

További blogom az alábbi oldalon olvasható: http://cserfesemma.blog.hu/

 

A bejegyzés trackback címe:

https://helloelet.blog.hu/api/trackback/id/tr613530185
süti beállítások módosítása