Hello Élet!

Hello Élet!

Neked nyílok

Édesanyámnak anyák napjára

2017. november 28. - lisett

Neked nyílok

 

Anyukám, anyukám,
Csoda nap van ma!
Reggelre orgonavirág
Nyílt a hajamban!

Megnéztem a tükörben
Jobbról és balról,
De sehogy sem tudtam
Kiszedni a hajamból.

Fehér és lila színben
Pompázik rajtam,
Olyan, mint egy virágos rét
A szénakazalban.

De rájöttem lassan,
Miért történt ez velem.
A virágot, édesanyám,
Neked növesztettem.

Egész este gondolkodtam,
Mit adhatnék neked,
Hogy tiéd legyen anyák napján,
Amit a legjobban szeretsz.

Most itt állok előtted
Orgonabokor hajjal,
És szeretném, ha szednél belőle
Magadnak egy csokorral.

Tudom, hogy a virágokat szereted,
De ezt még jobban fogod,
Hiszen ebben a virágban
Én is benne vagyok.

A szirmok színes ruháikban
Neked nyiladoznak,
Táncukat a szél fújja,
Hogy érezd illatukat.

És minden sziromban, minden illatban
Én is ott vagyok,
Hogy boldoggá tegyelek
Ezen a szép vasárnapon.

A mosoly az arcodon
Nagy kincs nekem.
Megígérem, virágzom majd,
Amíg csak tehetem.

Budapest, 2016. május 1.

Írta és rajzolta: Tabáni Erzsébet

anyak_napjara.jpeg

A bejegyzés trackback címe:

https://helloelet.blog.hu/api/trackback/id/tr2813400239

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása