Hello Élet!

Hello Élet!

Anya szeme fénye

2017. november 28. - lisett

Anya szeme fénye

 

Tükröm, tükröm, mondd meg nekem,
Mit látsz, amikor nézel engem?
Látod-e a tekintetem,
Mely megmutatja, ki lakik bennem?

Tudtad-e, hogy ez is egy tükör,
Mely oly fényesen tündököl,
Mint a száz ágra sütő nap,
Melyet egy felhő sem takarhat?

Ha néha-néha be is borul,
Akkor egy-egy könnycsepp kicsordul,
Mely, mint nyáridőn a zivatar,
Gyorsan jön, de maradni nem akar.

És ha hátralépek, a tükörben én még mást is látok,
Egy csodálatos, szép világot,
Amelyben egy olyan ember is él,
Akinek a szemében én vagyok a fény.

Budapest, 2015. július 31.

Írta: Tabáni Erzsébet

A bejegyzés trackback címe:

https://helloelet.blog.hu/api/trackback/id/tr7613400205

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása